tisdag 10 maj 2011

Barnens kläder från Monsoon

Monsoon finns i London och varje gång jag besökt London sen Snobben föddes har jag handlat något till henne där. För nått år sedan upptäckte jag att kedjan även har en butik i Köpenhamn. Så nu är det ett stående inslag att köpa något till henne där (också). Lördagens besök i Byen var inget undantag - mer än att jag handlade ganska mycket... :-o

Till Skutt:
Till Tutan:
Till Snobben:

Observera att flickornas klänningar är i samma tyg men olika modeller.
Jag tycker det är kul att de kan ha "samma" kläder när det är så stor åldersskillnad (13 ½ år).

Dessutom hårklämmor till Snobben:
Flipp-flopps till Snobben:
Flipp-flopps till mig
:-)
Nu kanske du undrar vad mannen fick...?

Jo, han fick ett flak:


:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar