måndag 23 augusti 2010

Tack!

Jag fick en del uppvaktning på min födelsedag i fredags. :-)
Trots att jag gjorde vad jag kunde för att undvika att uppmärksammas...

Av Snobben fick jag ett jättevackert halsband och armband hon själv gjort!

Av Snobben och Lille Skutt  fick jag 2 st 30 cm höga jättefina salt- och pepparkvarnar från Weber
Av hundarna(!) fick jag Kelpers senaste bok 

Av hela min fina familj fick jag slutligen den grymmecoola plasthunden Puppy designad Eero Aarnio
(Observera Skutts outfit - PoP pyjamas & gummistövlar. Allt enligt hans egna önskemål)

Lillebror J kom med en fin bukett blommor :-)

Svärföräldrarna skänkte mig 500.- och en bukett rosor några dagar innan

A-L gav mig en stoooor ros och en alkoholfri öl :-D

Å&H gav mig en stor frodig krysantemum att ha på trappen

MBG skickade ett fint kort

Uppemot 90 personer gratulerade mig på Facebook och jag tog emot otaliga sms och telefonsamtal.

Med all denna uppvaktning skulle jag lika gärna kunnat fyllt jämt men min dag stavades trots allt bara fyra ett.

Tusen tack alla godingar för att ni tänkte på mig på min dag!!! Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Gillar både vovve o pyjamas... kan tänka mig båda : )

    SvaraRadera
  2. ska se om polarn och pyret har en i din storlek!

    SvaraRadera