måndag 29 november 2010

Lillebror 20 år!

Jag har, som flera av er vet, ingen kontakt med min pappa sen snart 2 år tillbaks. I förra veckan fyllde min minsta bror 20 år och det firades naturligtvis hemma hos pappa. Då jag numera är vän med pappas fru på FB hittade jag lite bilder från festen. Jag lånat några bilder av henne för att hedra Jajja på hans fördelsedag.
Jajja, några av hans kompisar och min söta lillasyster J i vit klänning.

Jajja och två av hans vänner

Jajja & J:s kusin K tillsammans med min fina fina lillasyster

Jajja 20 år - HURRA!

Slutligen - Jajja och J:s mamma och vår gemensamma pappa (och tillika mina barns morfar, även om han aldrig vare sig sett eller träffat Lille Skutt och den kommande bebin i min pregomage).

Jag önskar dig all lycka i världen Jajja!
*kärlek*

Storasis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar