onsdag 12 januari 2011

Mina egna julbilder

Jag bakade en jättegod julkaka
(mjuk pepparkaka med lingonglasyr och kokosströssel)

I Lille Skutts strumpa fanns en chokladtomte...
Storasyster fick en ny kalender...

Efter all god julmat dök så äntligen tomten/tomtarna upp...

Tomtefar...

...och tomtebarnbarnet...?

Det är tveksamt om det finns mer udda tomtar än de som kommer till oss om jularna!

Eller vad tycker du?

Det var i alla fall väldigt duktiga på att dela ut paket...

... medan Lille Skutt var mycket duktig på att strimla papper...!

Här sitter barnens morbror (han som tog de fina bilderna i mitt förra inlägg) och pillar på ett av Skutts paket...

Min morbror, min mamma och min morbrors fru

Snobben tappade nästan förståndet...

...en helt ny - rosa-  mobiltelefon!

Till och med undertecknad lyckades få till det med snällheten under året och fick därför en massa fina saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar