onsdag 12 januari 2011

Julen i bilder tagna av min bror

Julafton hemma hos oss:

Lille Skutt i bästa gå-bort-kostymen

Varm mat i väntan på att sillen ska bli uppäten

Världens bästa Bobo

Lille Skutt i skålartagen

Snobben i ett förlösande skratt

Nästa års tomte?

Den runda mamman i väntans tider

Kartongerna runt paketen är lika kul som innehållet

Min morbror, nyinflyttad till Skåne efter många år i "exil", firar julen med oss (hans fru var själklart oxå med!).

Världens mest pimpade jultomte, japanska lösnaglar och allt!

Världens finaste och bästaste mormor

Juldagen hos min pappa m familj (efter ett 2-årigt uppehåll, konstig känsla men ok):

barnens stora kusin S

Mannen i paltkoma efter all julmat

Lille Skutt grubblar antagligen över hur han ska få i sig drömklubban (se ett senare blogginlägg)...

Min pappas fru

Ser du stjärnan i det blå...?

Min lillebror J

Sist men inte minst min pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar