tisdag 10 maj 2011

Ojojoj...

...vad det är svårt med bloggmotivationen just nu. Tror inte jag haft svårare att få till det tidigare. Jag vet inte varför det bara låser sig. Här kommer i alla fall lite nya foton och en förhoppning om att ni alla som kikar in här kan förlåta mig! Jag börjar med barnen!

Tutan filosoferar hos mormor & Bobo

Skutt i min älsklingsstol

Söte!

Tutan på sin favoritplats - i bärselen

Första frukosten på uteplatsen. Dessutom - Skutt har nog världens vackraste ögon tror jag!

En sallad? Rensat ogräs? Nääää...

...det är en kastanj som blivit slaktad av en Skutt...

Stilstudie av Tutan - världens sötaste!

En glad tjej! <3

På Möllan, i väntan på min bror (förgäves).


Ibland sitter faktiskt Skutt helt still och läser!

Bollsparkning hos mormor & Bobo



Jag hörde ett prassel och fann Skutt med alla mina strumpor och underkläder i en enda röra....
(Plastpåsen huserar alla svarta nylonstrumpor för att jag ska kunna ta fram dem lätt och hitta, det är stört omöjligt att välja rätt i lådans mörker!)

Skutt hade på sig 5 par trosor, ett par nylonstrumpbyxor och en bh...

...och var väldigt stilig
(Sen fick mamma sortera.... länge...)

I Hembygdsparken - favorittillhållet för stor och liten!

<3

Vi pottränar och Skutt får då ha kalsipper på sig.
Hur många man behöver är en tolkningsfråga...

Slutligen den 9/5-11

En underbar eftermiddag vid havet med kusinerna J&S och deras mamma


Gubben med gummirumpan!

Iväg bar det i 190!

Och tillbaks igen med glada tillrop. Som kalvar på görnbete!

J (som cyklat till havet) och Skutt poserar

Lek och stoj!

Min fina fina gosse! <3

1 kommentar:

  1. :-)
    Jisses, vad skoj att se & läsa! TACK för titten & stor kram!!!
    Förresten, "Mrs G"??? Det är ju jag ;)

    SvaraRadera