onsdag 9 maj 2012

Synthfest i Malmö 28/4-12

Jag och mannen åkte på en synthfest i Malmö för nån vecka sedan.

Vi åkte mest för att få se Robert Marlow från Basildon UK. Han kommer alltså från samma hemstad som våra kära Depeche Mode:are och är tillika ungdomsvän med dem, Yazoo etc. etc...
M.a.o. en ikon från en svunnen tid!

Min man, sminkad och nagellack:ad and ready to go!
Här på en indisk restaurangs uteservering vid Möllan.

Jag säger skål!

Där långt bort på andra sidan gatan vid den blå skylten går han i The Ark ni vet!
Det ser ni väl?
Ja, just precis! 
Mikael Jepson!

Glad!

Detta ska föreställa Onion Bhaji enligt restaurangen...
Medan det här ÄR Onion Bhaji:
Men i övrigt var maten jättegod!

Vi värmde upp med lite Page...



...innan Robert Marlow dök upp!





Efter hans spelning hade vi förmånen att få komma in backstage och träffa honom in person! Det visade sig att han oxå gjort en GB och gått ner massor i vikt. Så, när jag bad om en autograf var det texten på bilden ovan jag fick!

Av en slump hamnade jag något senare i samspråk med en mycket trevlig brittisk man, det visade sig sedermera att han var Roberts keyboardist...
Världen är liten!

Ett litet klipp (med fasansfullt dåligt ljud) får det bli oxå!

Ja, sen köpte vi nattamat, gick till tåget och åkte mycket nöjda hem till vår fina familj!
Resten av publiken såg ytterligare 10 band och dansade till klockan 5 på morgonen.
Vi är inte avundsjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar