fredag 17 juli 2009

Ojojoj...

Jag insåg precis att jag och Linda Rosing har något alls gemensamt. Innan var jag lite osäker, vi är ju rätt lika rent utseendemässigt menar jag.

Jag har inte hunnit uppdatera min blogg på flera dagar. Jag har velat, jajemen men livet utanför kommer i vägen hela tiden och hur jag än vänder och vrider på det så flyr tiden bort på albatrossvingar fortare än jag hinner säga "en iskall öl tack".

Det finns en hel del andra saker jag och Linda inte har gemensamt, de innefattar saker som tex. avsaknad av moral (och i mitt fall avsaknad av inplantat).

Jag såg underbara Marcus Birro på Allsången och han talade bland annat om att det är lättare att hata än att älska och att han älskar det folkliga.

Så, vem vet, hon kanske i grund och botten är folklig? Hmm... Jag tror jag väljer att försöka förstå henne till att börja med. Vilket inte är helt enkelt.

Oh! Nu kom jag på en bra sak, hon tjänar mer på sin blogg än jag.

Btw, sa jag att jag älskar Marcu Birro? För det gör jag. Verkligen.
NU känner jag mig superfolklig!!

2 kommentarer:

  1. Linda behöver en kram, precis som alla vi andra. Ska skriva till henne en dag och kärleksbomba henne. Nu får du en rullebör med kärlek. Och MIIIOOOOOOROOT. Tack för att du finns. Annars hade jag inte bott här nu. Älskar dig, syss

    SvaraRadera
  2. Vill putta omkull Birro så han får skrubbsår, skulle jag träffa honom så skulle jag säga att gå höger, fast det var vänster : )

    SvaraRadera