torsdag 11 november 2010

Malmöööö

Idag blir det en heldag i Malmö på en användarträff för ett av de system jag är produktansvarig för. Sen ska jag äntligen träffa V:s mamma som jag inte sett på flera månader. Usch vad tiden går fort!

I morgon är jag ledig med Lille Skutt och ska börja morgonen med en glykosbelastning (uuuurk!), besiktning av bilen för att sedan köra till Väla :-s (me no like) för att handla på Body Shop och Kjell & Co.

Helgen bär med sig garderobstömning, byte av ett trasigt nätaggregat i datorn, tvätta, fixa till och sätta in annons på vår fina Emmaljungavagn med tillhörande babyskydd och adapter, målning av fönsterkarmar, besök hos snickaren för att få hjälp att fylla i vår bygglovsansökan, lämna bortsorterade möbler till Fyndet och inköp av golvlister till skjutdörrarna. Det är säkert nått mer jag inte minns just nu.

Ja, det blir väl som vanligt; måndag innan man hinner blinka....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar