fredag 11 maj 2012

Aktiv ungdoms vårshow!

Min fina Ellen dansar sedan flera år tillbaks och varje vår är det grand finale med en fantastisk vårshow. Även i år bänkade jag mig förväntansfullt i Jarl Kulle salen och lät mig överväldigas av hur duktiga tjejer (och Simon självklart - enda killen i hela föreningen) är! Nytt för i år(?) var grupp M som visade sig vara en mammagrupp! Jag är väldigt sugen på att börja i den kan jag lova! Här följer lite bilder:



Ellens grupp!
Ellens grupp!
Den omtalade mammagruppen!
Mammagruppen igen!

Ellens grupp!
 


Ellens grupp tackar för sig!
Alla duktiga ledare!
Och några filmklipp
Ledarna dansar

Ellens grupp (Ellen i vit top och svarta byxor)

Ellens grupp (Ellen i glittrig peruk och gula jeans)

Slutligen
Leo och Stella posar i Ellens glittriga peruk:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar