torsdag 24 maj 2012

Tack

Vid den här tiden för exakt ett år sedan låg jag morfinillamående på uppvaket på Carlanderska Sjukhuset i Gbg efter att ha tagit det absolut klokaste och mest modiga beslut jag någonsin tagit. Den dumma nedvärderande rösten som aldrig var nöjd med mig försvann denna morgon och har inte återvänt och jag blev/är för första gången i livet lycklig att vara jag. Tack till alla på Carlanderska Sjukhuset och Torsten som opererade mig så perfekt att jag inte fått en enda komplikation, tack Annelie och Pia för att jag fått ha er som bollplank, tack alla goa tjejer (bl.a Eva, Carin) jag träffade i Göteborg och tack till min familj (min man, mina barn och min mamma) som trodde på mig och stöttade mig och vågade låta mig få göra detta och tack till mig själv för att jag var så klok och modig. ♥

Åsa 2007

Åsa 2012
En Gastric Bypass
(och även 2 graviditeter)
senare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar