torsdag 10 juni 2010

Helg igen

Jahapp, så var arbetsveckan nästan över för den här gången. I helgen väntar inte några direkta överraskningar. Snobben går ut sexan på fredag och vi ska vara med på avslutningen i skolan. På kvällen blir det säkert lugnt, mannen har sin intensivaste jobbvecka under året nu och på lördag ska han hjälpa sina föräldrar att flytta. Jag lär vara hemma med Lille Skutt och - förhoppningsvis - kan vi leka ute i trädgården. Jag skulle vilja köpa en ny madrass till min säng om tid (läs ork) finns, den jag har nu får jag ont i ryggen av.

Men det är inte hela världen om vi inte kommer iväg. Eftersom jag är så sömning är det rätt skönt att inte ha mer planerat... :-D

Om jag inte får tummen loss att uppdatera mig vill jag härmed passa på att önska er läsare en riktigt riktigt skön helg med massor av sol (i sinne om inte på himlen).

peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar