måndag 23 augusti 2010

Fönster eller inte?

Idag skulle våra fönster börjat att bytas ut. Men så är icke fallet. För vi har inte fått fönsterleveransen. Trots att vi beställde i maj och bokade in det exakta leveransdatumet för 7 veckor sedan.

Inte fick vi veta att det skulle bli någon försening förrän JAG mailade dem i torsdags och undrade var våra fönster blev av. På fredagen fick jag svaret att de skickats samma dag och att vi skulle få dem idag, den 23:e.

Men nu har jag talat med Schenker i Stockholm och våra fönster lastades på en lastbil där uppe IDAG. Det betyder att vi får dem på onsdag.

Om jag är arg?
Nej då.

Jag är tokarg!!!!

För på lördag ska vi ha 34 pers på kalas och fira Snobbens 13-årsdag. Vi hade planerat det så bra, att arbetet skulle vara klart innan för jag vill INTE ha byggröra i huset då.... Nu är det FETkört.

FAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar