måndag 6 september 2010

Kräftskiva!

I lördags var det så ääääntligen dags att få träffa alla de goa töserna från torsdagsgänget igen. K-i bjöd in till kräftskiva och det blev min kräftpremiär i år.

Jag var lite trött innan jag stack och trodde inte jag skulle hålla ut så länge (helt nyktert dessutom) men jeflar i min lauda vad vi hade kul!

7 kg kräftor och en massa annat gott senare fick jag tvinga mig iväg. Det är ju lite skillnad mellan mig och de andra. Deras barn sover till 12 typ och klarar sig helt själva. Jag har ju en liten vilde som gillar att vakna vid halv 7...

Därför var det lite surt att komma hem vid 1 och sen inte lyckas somna förrän efter 3 - restless legs och snarkande äkta man var orsaken.

Men hur som helst, K-i tusen tack för ett lyckat partaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar