onsdag 21 april 2010

Lite läskigt är det allt

Idag är en väldigt speciell dag.

För fram till idag var det bara ett fåtal "utvalda" i min bekantskapskrets som visste om att jag bloggar sedan nästan ett år tillbaks.

Idag väljer jag att glänta lite försiktigt på dörren hit in och låta några fler jag känner få en skymt av vad som händer här inne.

Jag gör det inte för att jag tror att jag är så pretto att innehållet här fångar någons intresse (mer än en nanosekund eller två) eller för att jag jag tror jag är en fena på att skriva på ett intresseväckande sätt.

Jag gör det för att jag vill vara modig (precis som Zeb - fast hans mod slår förstås allt) genom göra saker som jag egentligen inte vill (läs vågar).

Att lämna ut den här adressen till människor jag _känner_ är bland det läskigaste jag gjort på väldigt väldigt länge...

Så, om du har hittat hit via en länk i ett mail från mig - känn dig hedrad.

Ty nu tillhör du de "utvalda".

*gulp*

3 kommentarer:

  1. Ingen minns en fegis och din blogg är väldigt rolig att läsa på :) Kram från utvald Arin

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu känns det lite bättre! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag känner mig mycket hedrad. Rolig o mycket bra! Och du, lycka till! M

    SvaraRadera